sunnuntai 19. lokakuuta 2014

täällä taas

Mä en oikee tiiä mistä aloittaisin. En oo jaksanu aikoihin kirjotella blogia. Elämä on heitelly mua aika paljon.
Vointi on välillä yhtä hel****iä.
 Oon nyt tosiaa ammattistartilla(koulussa). En oo kylläkään jaksanu hirveesti olla siellä huonon voinnin takia.
Mun olo saattaa päivän aikana vaihdella vuoristoradan tavoin.
Välillä vaa oon kämpällä enkä jaksa tehdä yhtään mitään. tuntuu että kavereitakaa ei oo enää samalla tavalla ku ennen.

Oon pohtinu sitä että miks mun vointi on monen vuoden ajan ollu tämmöstä..siihen en oo löytäny vastausta.
Mutta oon kuitenkin sitä mieltä että elämä on elämisen arvoista, vaikka se ei välillä siltä tunnukkaan..
Ahdistuksen pyörteissä ollessa ei pysty ajattelemaan selkeästi ja tulee tehtyy kaikkee tyhmää..
Mulle on ehdotettu osastohoitoa, mutta en koe kuitenkaan sitä mun paikaksi.

Mä kirjoittelen taas sit ku kerkeen ja jaksan..
Tässä lyhyesti mun voinnista :)
ps.on mulla niitä hyviäkin hetkiä <3

Hyvää syksyä kaikille

2 kommenttia:

  1. Loistavaa Henna! oot huippu kirjoittaja.. oot mun paras ystävä, enkä tahdo todellakaan menettää sua. tsemppiä! <3

    VastaaPoista