maanantai 4. marraskuuta 2013

pitkästä aikaa :)

En oo taas pitkään aikaan jaksanu kirjotella tänne blogiin. Nyt vihdoin sain oman koneen, ni jospa nyt tulis kirjoiteltua enemmän.
Mulla menee oikeestaan ihan ok. Täytin tosiaa pari viikkoo sitten 18vuotta. Ennen synttäreitä olin ihan innoissani täysi-ikäisyydestä. Mutta eipä se nyt niin hienoo ookkaan. Vastuun joutuu itse kantamaan. Mut kyllä tästä selvitään :)

Mä täs kuuntelen uutta Suvi Teräsniskan levyä Pohjantuuli. Jotenkin oon tykästyny taas kyseiseen artistiin. Niin nättejä sanoituksia.
Musiikki on mulle jotain niin hienoo että sitä ei voi oikein edes sanoin kuvailla. Musiikki on jokapäiväistä mun elämässä.
Se tuo voimia!

Koulua on viel pari kurssii jäljellä.Suoritan siis vieläkin 9. luokkaa. Koulun käynti on ollut pari vuotta tosi takkuista,ku on ollu niin paljon osastojaksoja.
Mä toivon että en enää koskaan joudu osastolle. Se paikka on vaa jostai nii syvältä. Mulla ei todellakaa oo ikävä osastolle :D

Mä rakastan mun perhettä,ystäviä ja kaikkia mun läheisiä.Ootte mulle kaikki kaikessa. Saan kiittää teitä kaikesta tuesta mitä ootte mulle antanu!

Nyt taitaa olla aika laittaa kone kiinni ja alkaa untenmaille :) Laitoksessa kun ei voi olla koko yötä koneella ! Hyvää yötä <3

(Tulipas sekava kirjoitus taas kerran :D )

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti