lauantai 9. marraskuuta 2013

elämää.

Mä oon niin kiitollinen maailmalle mun perheestä,ystävistä ja musiikista!!
Ilman niitä mä en ois mitään. En vois elää ilman perhettä,rakastan teitä. En vois olla ilman ystäviä,rakastan teitä. Musiikki = elämäni.



Yks mun parhaista kavereista on Aie! Jos en ois tutustunu suhun, mä en olis tässä.
Sä annat mulle voimaa pitkästä välimatkasta huolimatta. Mun yhtä osastojaksoa sä valaisit. Annoit niin paljon hyvää mulle. Jos et ois täällä, mäkään en ois. Rakastan sua <3 en haluu menettää sua.

                                                      " Sinä olet minun siskoni
                                                        en tahdo että erkanemme koskaan" - Laura Närhi



Oon tietysti kiitollinen myös muistakin ystävistä!! Mä rakastan teitä ylikaiken!Perheestä olen niin kiitollinen että siihen ei sanat riitä.<3





Sit tästä päivästä. Nukuin 14.00 asti. Väsytti niin tajuttomasti. Sit mä vaa olin koneella. Ja illalla käytiin leffassa kattomassa Gravity 3D.
Nyt tässä kirjottelen jotai sekavaa. En oikee tiiä mitä kirjoittaisin. Hyvää yötä teille ihmiset <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti