tiistai 24. joulukuuta 2013

jouluaikaa

Helou :) Nyt on tosiaa jouluaatto.En oo kirjotellu pitkään aikaan tänne blogiin ku ei oo ollu kirjoitettavaa.. Tää vuosi on ollut tosi sekava. Alkuvuosi meni osastolla.Välillä pääsin pois ja sit aina jouduin takas. Mutta nyt mulla menee kait paremmin ku en oo ollu osastolla :) Enkä oo oksentanu enkä viilelly pitkään aikaan.Enkä aiokkaan enää. Ja sain vihdoin ja viimein peruskoulun suoritettua :)

Mulla on maailman ihanimmat ystävät ja läheiset jotka jaksaa aina tsempata mua!  Kiitos myös heille tästä vuodesta!
Musta tuntuu että olen taas astetta vahvempi ku oon selvinny tosi pahoistakin oloista.

Mutta nyt ei muistella pahoja, vaan nyt nautitaan Joulusta täysin sydämin !!  
                
                              Hyvää Joulua kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti